Sezona Geç Kalan Oteller için Online Rezerasyonlarını Arttırma Stratejisi

İskandinav ülkelerinde faaliyet gösteren bir Türk operatörünün Türkiye’deki kullanıcılara; Antalya’daki bir otelin Antalya’da yaşayanlara reklam gösterip para harcadığı bir sektörde “dijital pazarlama” ve “sosyal medya” hakkında yazmak oldukça zor.Yani öyle alakasız reklamlarla öyle yanlış paralar harcanıyor ki her şeyi sıfırdan yazmak bazen tepkileri de beraberinde getiriyor. BOOtheKing’in Ücretsiz Analiz‘inde kendi uzmanlık alanımdaki bölümlerde, hataları eksiksiz dile getiriyorum ve en ağır

Okumaya Devam Edin

Avrupa Seyahat Komisyon’undan 2014 Yılının En iyi Dijital Kampanyası

Avrupa Komisyonu, turizm sektörü için hedef pazarları genişletmeye devam ediyor. Çin’den sonra Amerika,Kanada ve Brezilya’nın ana hedef olduğu harika bir dijital kampanya yaratmış. Türkiye’nin de bazı şehirlerinin dahil edildiği kampanya sosyal medyada ciddi bir erişim elde etti. #visiteurope , #rollthedicegame paylaşımlarıyla yarışmaya katılanlar Avrupa’daki bir çok destinasyon hakkında bilgi sahibi olurken belirlenen hedef pazarlarda online rezervayon artışı %5’i geçmiş durumda

Okumaya Devam Edin

SEO Nedir ?

SEO, “arama motoru optimizasyonu” veya “arama motoru optimize edicisi” için kullanılan bir kısaltmadır. Arama motorunda sitenizin veya sayfanızın rakiplerinizin önünde çıkmasını amaçlayan bir çalışmadır. SEO’nun temel amacı , arama motorlarında üst sıralarda listelenmek ve erişimi kolaylaştırmaktır.Böylece sitenizde yer alan bilgi,hizmet veya sunduğunuz ürün satışlarını ilgili kitleye daha kolay ulaştırabilirsiniz. SEO,özellikle dijital alanda yeni olan sitelere doğal görünen yöntemlerle popülariteyi arttırmayı

Okumaya Devam Edin

Site Footer