Otel Dijital Pazarlama Konusunda Hemen Yapabilecekleriniz

Dijital Pazarlama’daki tecrübemi Turizm Sektörüne transfer olarak bu alana odaklandığımdan beri gözlemlediğim en önemli şey,otellerin Acentelere mahkum şekilde çalışıyor olması…Bunun en başta gelen sebepleride hala geleneksel kanalları kullanmada ısrarcı olmaları ve Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya konusuna sıcak bakmamalarıdır. İyi bir dijital pazarlama stratejisi ile oteliniz için çok daha iyisini yapabilirsiniz.Otel Pazarlama sizce eskisi gibimi ?

[title style=’1′]Dijital Pazarlama’ya bu 4 maddeden başlayabilir Otel Pazarlama konusunda yeni bir strateji ile ilerleyebilirsiniz…[/title]

Mobile Pazarlama : Hala Otel Pazarlama bütçenizde Mobil için ayırdığınız bir kalem yok mu ? Özellikle şehir otellerinin hatasız çalışan mobil-tablet uygulamasını hemen hayata geçirmesi gerekiyor. Özellikle mobil cihazlarda oynanan oyunlar için reklam stratejinizi yeniden gözden geçirmeli ve bu oyunların kullanıcılarına yönelik reklam vermeyi düşünmelisiniz. Otel Web Siteniz mutlaka mobil uyumlu ve mobil cihazlardan rezervasyon yapmaya izin verecek özelliğe sahip olmalıdır.

OTA vs Direk Rezervasyon : Özellikle Türkiye’de potansiyel müşterilerin büyük bir bölümü Google’a direk otel ismi ile arama yapıyor. Bir çok otelin hala ziyaretçilerin ihtiyaçlarına cevap verebilecek ve rezervasyon yapabilecekleri bir web-sitesi;buna bağlı bir çağrı merkezi olmadığı için bu açığı gören Online Seyehat Acenteleri sahte alan adları ile otel gibi satış yapıyor. İyi bir Otel-Web Sitesi ile direk rezervasyon alabilir,oda başına kar marjınızı yükseltebilirsiniz. Oteliniz için Arama Trendleri konusunda Ücretsiz Yardım alabilirsiniz. Otel Pazarlama konusunda lütfen iletişime geçiniz.

Meta-Arama : Kullanıcılarına girilen arama kriterlerini birçok arama motorunda eş zamanlı aramalarına olanak sağlar.Yani aynı anda Expedia, Booking, Travelocity fiyatlarını listeleyebilen sistemlerdir.TripAdvisor, çoğu otelle olan ortaklığından dolayı bu sitelere meta-arama entegrasyonu fırsatını vermesinden sonra trend haline geldi.

Sosyal Medya Pazarlaması : Etkileşim açısından çok önemli olan sosyal medya, tatilin planlama ve uygun hizmet arama aşamasında önemli bir yere sahip.Facebook her ne kadar hala en fazla ziyaret edilen sosyal medya ağı olsa da, 2014’de veriler gösteriyor ki ; Instagram , Vine ve Pinterest gibi sosyal medya ağları Turizm sektöründe çok önemli yer tutacak.Otelinizin mümkün olduğunca fotoğraf ve video paylaşımlarıyla farklı demografik gruplarla etkileşim halinde olmasını sağlayın.

Google + ve Etkisi : 540 milyon üyeye ulaşmış olmaktan daha ziyade Google Hummingbird Güncellemesi‘nin getirdiği etki ile potansiyel müşterileriniz size daha kolay ulaşacaktır. Öncelikle sahip olduğunuz e-mail datası ile Google+ profilinizi geliştirmelisiniz.Sonrasında yapacağınız kaliteli paylaşımlarla,Google+ ve Gmail kullanıcılarının yaptığı aramalarda öne çıkarak müşterilerinize daha kolay ulaşabileceksiniz. Sosyal Medya Fotoğraf Paylaşım Boyutları içeriğine bakmadan Fotoğraf paylaşmamanızı tavsiye ediyorum.

Bir Cevap Yazın

Site Footer