Turizm'de Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya

Blog

Başarılı Bir Otel Web-Sitesi’nin Olmazsa Olmazları

[title style=’1′]

Hangi bilgiler bir otel veya konaklama sitesinde vermelidir ?

Potansiyel müşterileriniz,sizin web sitenizden neler bekliyor ?

[/title]

Her yıl binlerce kullanıcı arama motoru üzerinden;otel,villa veya restoranların ürün ve hizmetleri hakkında bilgiye ulaşmaya çalışıyor. Dijital Pazar’da pazar elde etmek için yapmanız gereken 2 şey vardır. Öncelikle ilgi çekici ve kolay kullanımı olan bir web-sitesi hazırlayın;sonrasında ise web-sitesine gelen ziyaretçileri müşteriye dönüştürecek dijital stratejiler üretin.

Bunu yapmak oldukça basit. Sadece kendinizi de bir ziyaretçi olarak düşünmekle işe başlayın. Basit düşünerek;siz bir ziyaretçi olarak hangi bilgilere ve hangi kolaylıkta ulaşmak istersiniz ?

[infobox style=’regular’ static=’1′]İlgi Çekici ve Satış Odaklı Bir Otel Web-sitesi için önce sitenizin mobil cihazlar dahil bütün cihazlarda sorunsuz ve hızlı çalışabilen bir altyapıya sahip olmasına özen göstermelisiniz.[/infobox]

Eğer Web-siteniz google’da üst sıralar da ve site trafiğiniz iyiyse;web-siteniz başarılı mı demek ? Doğru veriye ulaşmak için mutlaka web-siteniz üzerinden rezervasyon taleplerine ve çağrı merkezinizden yapılan satışlarla birlikte analiz etmeniz gerekiyor.

Bunları sağlamanız için ne yapmanız gerekiyor ? Hangi bilgileri web-sitenizde paylaşmanız gerekiyor ? 

Bilgi bir web-sitesinin olmazsa olmazı. Son dönemde özellikle fotoğraflar yazılardan daha etkili olsa da, siteyi ziyaret eden kişi sadece gerekli olan bilgiyi okuyacaktır. Öğrenmek istediğini en kısa ve en net şekilde vererek zaman kaybını önlemelisiniz.

Bir otel web sitesine ziyaretçi sağlamak için hangi bilgilere ihtiyacınız var ?

  • Otelin temel özellikleri ve Otel tipi
  • Odalar ve Özellikleri
  • Fiyat aralığı,özel teklif ve kampanyalar
  • Ücretsiz Minibar ( Çay ve kahve , taze meyve ve süt vb. . )
  • Bulunduğunuz yer ve posta kodu –  Google Rehber Kaydı‘nız yoksa mutkala yaptırın. Mevcut google’haritalarda ve mevcut mobil cihazların navigasyonlarında yeriniz otomatik olarak çıkacaktır.
  • En kolay ulaşım nasıl sağlanır ? Havaalanı,otagar ve şehir merkezi gibi noktalara olan uzaklık
  • 7/24 ulaşılabilir olan otel numaranız
  • Buklet malzemeleri
  • Uygun oda kontrolü – Ziyaretçiler çoğu zaman telefonla sormak yerine Online olarak kontrol etmeyi istiyor.
  • Online rezervasyon ve ödeme yapmak isteyenler dışındakiler için farklı rezervasyon kanalları
  • Misafirlerin olumlu geri bildirim ve referansları
  • Otel ve çevresindeki bölgede alternatif aktiviteler
  • Diğer yerel web siteleri ve sosyal medya bağlantılarınız
  • Otel çalışanları ve kalite belgeleriniz

Bunlardan daha da önemlisi web-sitenizde yazdığınız bilgileri görmek isteyen ziyaretçiler olacaktır.Bunun için yüksek çözünürlükte kaliteli resimleri web-sitenize eklemelisiniz.Eklemeniz gereken bazı fotoğraf başlıkları : 

  • Dış alanlar -havuz, bahçe ve çocuk parkı vb. fotoğrafları
  • Odaların ve yatak odalarının farklı açılardan çekilmiş fotoğrafları
  • Restoran ve yemeklerinizin çekilmiş fotoğrafları
  • Lounge,bar  veya  diğer ortak kullanım alanlarının fotoğrafları
  • Otelin bulunduğu bölgeden ilgi çekebileceğini düşündüğünüz fotoğraflar
  • Mutlu misafir fotoğrafları
  • Konukseverliği ön plana çıkartan otel çalışanlarının fotoğrafları
  • Mümkünse Otel ve Odaların sanal turları

Ekleyeceğiniz kaliteli fotoğraflar ziyaretçiler kadar google içinde önemli olacaktır. Fotoğraf bilgilerini SEO‘ya uygun olarak girerseniz bu arama motoru optimizasyonuna etki edecek ve görsellerde de öne çıkmanızı sağlayacaktır.

 

Bir Cevap Yazın

Bilgiler

Bumerang - Yazarkafe
%d blogcu bunu beğendi: