3 Adımda Facebook Viral Kuponu İle Direkt Rezervasyon Alın !

“Facebook beğeni sayısını nasıl arttırabilirim ? Yasal eposta listesini nasıl genişletebilirim ? Sosyal Medya’dan nasıl rezervasyon/satış alabilirim ?” Online Pazarda faaliyet gösterip de bu soruları sormayan yoktur diye düşünüyorum… Bir süredir aktif dijital pazarlamadan uzaklaştım ve uygulama geliştirme üzerine çalışmaktayım. Google ve Facebook APIleri her gün eklediği yeni özellikler ile API geliştiricilerin önünü açıyorken uygulama üretmemek olmazdı. Facebook API’si ile

Okumaya Devam Edin

Huawei p9 vs Iphone 7 vs LG v10 ( kamera karşılaştırma )

Fiyatları da karşılaştırmaya katarsak, işletmeniz için en uygun olan Huawei P9 olacaktır.LG v20 modelini 360 Kamera ile kampanyalı almanız durumunda LG avantajlı konumda.”Bütçemde sıkıntı yok ve ihtiyacım olan uygulamalara kolayca ulaşayım” diyorsanız da IPhone her zaman tercih sebebidir. Kamera Özellikleri Apple iPhone 7 Plus Huawei P9 LG V20 Camera type Dual 12-megapixel (wide angle and telephoto) Dual 12-megapixel (color and

Okumaya Devam Edin

Sezona Geç Kalan Oteller için Online Rezerasyonlarını Arttırma Stratejisi

İskandinav ülkelerinde faaliyet gösteren bir Türk operatörünün Türkiye’deki kullanıcılara; Antalya’daki bir otelin Antalya’da yaşayanlara reklam gösterip para harcadığı bir sektörde “dijital pazarlama” ve “sosyal medya” hakkında yazmak oldukça zor.Yani öyle alakasız reklamlarla öyle yanlış paralar harcanıyor ki her şeyi sıfırdan yazmak bazen tepkileri de beraberinde getiriyor. BOOtheKing’in Ücretsiz Analiz‘inde kendi uzmanlık alanımdaki bölümlerde, hataları eksiksiz dile getiriyorum ve en ağır

Okumaya Devam Edin

Otel Online İtibar Yönetimi – Giriş , Hemen Başlayın !

Nasılsa her yıl odaların büyük bölümünü acenteler alıyor diye dijital pazarlamayı ihmal etmiş otellerin, online pazarda kısa sürede bugünü yakalama şansı olsa da bu oteller ihmal ettiği “online itibar yönetimi” sebebiyle uzun bir süre gelir yönetiminde başarı elde edemeyecek çünkü artık markalaşmayı ve direkt rezervasyon artışını destekleyen en önemli etken “online itibar yönetimi” olmuş durumda. Bugün Türkiye’nin hizmet sunduğu bir

Okumaya Devam Edin

Avrupa Seyahat Komisyon’undan 2014 Yılının En iyi Dijital Kampanyası

Avrupa Komisyonu, turizm sektörü için hedef pazarları genişletmeye devam ediyor. Çin’den sonra Amerika,Kanada ve Brezilya’nın ana hedef olduğu harika bir dijital kampanya yaratmış. Türkiye’nin de bazı şehirlerinin dahil edildiği kampanya sosyal medyada ciddi bir erişim elde etti. #visiteurope , #rollthedicegame paylaşımlarıyla yarışmaya katılanlar Avrupa’daki bir çok destinasyon hakkında bilgi sahibi olurken belirlenen hedef pazarlarda online rezervayon artışı %5’i geçmiş durumda

Okumaya Devam Edin

Konaklama Sektörü için Ücretsiz Sosyal Medya ve SEO Analizi

1 Ocak 2015’de hizmete girecek olan BOOtheKing Digital, Oteller için ücretsiz Sosyal Medya ve SEO Analizi yapıyor. Case Study çalışmalarına başlayan Ajans, Konaklama sektöründe uzmanlaşmış kadrosuyla oteller için online çözümler sunmayı hedefliyor.   Ücretsiz Sosyal Medya ve SEO Analizi için CaseStudy Formunu doldurmanız yeterli… CaseStudy Formu >>> BOOtheKing <<<

Sosyal Medya Sayfaları İçin Fotoğraf Boyutları

Pazarlama aracı olarak da kullanılmaya başlanan sosyal medya profillerinde paylaşın bir fotoğraf, uzun uzun yazılan bir blog yazısından daha etkili olduğu ürünleri gördüm. Sosyal medya ağlarında paylaşılan görsellerin ne kadar önemli olduğunu farklı raporlarda gördüm.Son olarak HubSpot’un yaptığı bir araştırmada; fotoğraf ile paylaşılan içerikler, normal bir içeriğe kıyasla %53 daha fazla beğeni, %103 daha fazla yorum aldığı görülmüş. Markalar görsel

Okumaya Devam Edin

Turizm Sektöründe Sosyal Medya Trendleri

2013 yılında Türkiye’deki sosyal medya kullanımının artmasıyla birlikte sosyal medyada dünya ikinciliğine yerleştik. Sosyal medya kullanıcı sayısının ve geçirilen sürenin artmasıyla;sosyal kampanyalar, arama motoru pazarlamasına(search engine marketing) henüz yetişemese de aradaki farkı yavaş yavaş kapatıyor.Düzeni oturmuş markalar henüz bu alana sıcak bakmasa da yeni girişimciler 2013’de sosyal medyayı kullanarak iyi bir çıkış yakaladılar. [title style=’1′]Çok büyük maliyetler gerektirmeden;yeni mezun veya

Okumaya Devam Edin

Site Footer