Turizm'de Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya

Blog

Kategori: Sosyal Medya

Sosyal Medya Yönetimi,Uygulamaları,Pazarlama Trendleri

Sezona Geç Kalan Oteller için Online Rezerasyonlarını Arttırma Stratejisi

İskandinav ülkelerinde faaliyet gösteren bir Türk operatörünün Türkiye’deki kullanıcılara; Antalya’daki bir otelin Antalya’da yaşayanlara reklam gösterip para harcadığı bir sektörde “dijital pazarlama” ve “sosyal medya” hakkında yazmak oldukça zor.Yani öyle alakasız reklamlarla öyle yanlış paralar harcanıyor ki her şeyi sıfırdan yazmak bazen tepkileri de beraberinde getiriyor.
BOOtheKing’in Ücretsiz Analiz‘inde kendi uzmanlık alanımdaki bölümlerde, hataları eksiksiz dile getiriyorum ve en ağır eleştirileri de ajansla çalışan otellere veya sözde personel istihdamları ile bu işi yürütmeye çalışan otellere yapıyorum.Çünkü dijital pazarlama bazı ajans ve uzmanların yaptığı gibi blog çevirmekle yapılmıyor.Hergün yeni bir trendin çıktığı online pazar 6 ay geriden takip edilmez.

Direkt rezervasyonlarınızı arttırmak için sınırlı bütçe ile 5 temel başlıkta doğru hamleler uygulayın ve lütfen her adımda reklam kampanyalarınızı hedef gruplara göre özelleştirerek daraltın :
Continue reading “Sezona Geç Kalan Oteller için Online Rezerasyonlarını Arttırma Stratejisi” »

Category: Product #: Regular price:$ (Sale ends ) Available from: Condition: Good ! Order now!

Otel Online İtibar Yönetimi – Giriş , Hemen Başlayın !

Posted by in Sosyal Medya on

Nasılsa her yıl odaların büyük bölümünü acenteler alıyor diye dijital pazarlamayı ihmal etmiş otellerin, online pazarda kısa sürede bugünü yakalama şansı olsa da bu oteller ihmal ettiği “online itibar yönetimi” sebebiyle uzun bir süre gelir yönetiminde başarı elde edemeyecek çünkü artık markalaşmayı ve direkt rezervasyon artışını destekleyen en önemli etken “online itibar yönetimi” olmuş durumda.

Bugün Türkiye’nin hizmet sunduğu bir çok pazarda yapılan araştırmalar gösteriyor ki, müşteriler rezervasyon yaptırmadan önce kendilerine sunulan otel/leri bir çok kanalda araştırıyor. Olumlu ve olumsuz yorumları değerlendirdikten sonra rezervasyon yaptırma kararını alıyor. (Örneğin Alman Pazarı için de AKTOB’un 2014’de yayınladığı “Türkiye için Alman Seyahat Pazarında Tatilcilerin Seyahat Kararı, Seyahat Hakkında Bilgi Edinme ve Sosyal Medya Araştırması”nı okuyabilirsiniz ) Continue reading “Otel Online İtibar Yönetimi – Giriş , Hemen Başlayın !” »

Category: Product #: Regular price:$ (Sale ends ) Available from: Condition: Good ! Order now!

Avrupa Seyahat Komisyon’undan 2014 Yılının En iyi Dijital Kampanyası

Avrupa Komisyonu, turizm sektörü için hedef pazarları genişletmeye devam ediyor. Çin’den sonra Amerika,Kanada ve Brezilya’nın ana hedef olduğu harika bir dijital kampanya yaratmış.

Türkiye’nin de bazı şehirlerinin dahil edildiği kampanya sosyal medyada ciddi bir erişim elde etti.

#visiteurope , #rollthedicegame paylaşımlarıyla yarışmaya katılanlar Avrupa’daki bir çok destinasyon hakkında bilgi sahibi olurken belirlenen hedef pazarlarda online rezervayon artışı %5’i geçmiş durumda !

Türkiye’de benzer projeleri görmek dileği ile…
http://www.rollthedicegame.com/

Category: Product #: Regular price:$ (Sale ends ) Available from: Condition: Good ! Order now!

Konaklama Sektörü için Ücretsiz Sosyal Medya ve SEO Analizi

1 Ocak 2015’de hizmete girecek olan BOOtheKing Digital, Oteller için ücretsiz Sosyal Medya ve SEO Analizi yapıyor.

Case Study çalışmalarına başlayan Ajans, Konaklama sektöründe uzmanlaşmış kadrosuyla oteller için online çözümler sunmayı hedefliyor.

 

Ücretsiz Sosyal Medya ve SEO Analizi için CaseStudy Formunu doldurmanız yeterli… CaseStudy Formu >>> BOOtheKing <<<

Category: Product #: Regular price:$ (Sale ends ) Available from: Condition: Good ! Order now!

Sosyal Medya Sayfaları İçin Fotoğraf Boyutları

Posted by in Sosyal Medya on

Pazarlama aracı olarak da kullanılmaya başlanan sosyal medya profillerinde paylaşın bir fotoğraf, uzun uzun yazılan bir blog yazısından daha etkili olduğu ürünleri gördüm.

Sosyal medya ağlarında paylaşılan görsellerin ne kadar önemli olduğunu farklı raporlarda gördüm.Son olarak HubSpot’un yaptığı bir araştırmada; fotoğraf ile paylaşılan içerikler, normal bir içeriğe kıyasla %53 daha fazla beğeni, %103 daha fazla yorum aldığı görülmüş.

Markalar görsel içerik paylaşırken kendi reklamlarını yaptıkları ve ürün tanıttıkları bu alanlarda son zamanda farklı bir özellik de ortaya çıkıyor. Markaların kendi kimliklerini ortaya koymasında;Facebook kapak fotoğrafı kullanımı, Twitter ve Google+ sayfalarındaki kapak fotoğrafları önemli alanlar olarak öne çıkmaya başladı.

Sosyal medya ağlarının görsel alan boyutlarının farklı olması, şirketleri farklı boyutlarda görseller hazırlamak zorunda bırakıyor.Struto sosyal medya yöneticilerinin işini kolaylaştırmak için detaylı bir infografik hazırlamış.

Bu infografikteki görsel boyutlara uyarak paylaştığınız içerikler daha çok beğeni ve paylaşım alamanızı sağlayacak.

Continue reading “Sosyal Medya Sayfaları İçin Fotoğraf Boyutları” »

Category: Product #: Regular price:$ (Sale ends ) Available from: Condition: Good ! Order now!

Turizm Sektöründe Sosyal Medya Trendleri

Posted by in Sosyal Medya on

2013 yılında Türkiye’deki sosyal medya kullanımının artmasıyla birlikte sosyal medyada dünya ikinciliğine yerleştik. Sosyal medya kullanıcı sayısının ve geçirilen sürenin artmasıyla;sosyal kampanyalar, arama motoru pazarlamasına(search engine marketing) henüz yetişemese de aradaki farkı yavaş yavaş kapatıyor.Düzeni oturmuş markalar henüz bu alana sıcak bakmasa da yeni girişimciler 2013’de sosyal medyayı kullanarak iyi bir çıkış yakaladılar.

[title style=’1′]Çok büyük maliyetler gerektirmeden;yeni mezun veya öğrenci bir sosyal medya yöneticisi ile Turizm sektörü için dünya genelinde en bilindik 4 trendi uygulayarak,sosyal medyadaki etkinliğinizi arttırabilirsiniz.[/title]

Continue reading “Turizm Sektöründe Sosyal Medya Trendleri” »

Category: Product #: Regular price:$ (Sale ends ) Available from: Condition: Good ! Order now!

Bilgiler

Gökhan Güzel Google Adwords Danışmanı
Bumerang - Yazarkafe