Turizm'de Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya

Blog

Sosyal Medya Sayfaları İçin Fotoğraf Boyutları

Posted by in Sosyal Medya on

Pazarlama aracı olarak da kullanılmaya başlanan sosyal medya profillerinde paylaşın bir fotoğraf, uzun uzun yazılan bir blog yazısından daha etkili olduğu ürünleri gördüm.

Sosyal medya ağlarında paylaşılan görsellerin ne kadar önemli olduğunu farklı raporlarda gördüm.Son olarak HubSpot’un yaptığı bir araştırmada; fotoğraf ile paylaşılan içerikler, normal bir içeriğe kıyasla %53 daha fazla beğeni, %103 daha fazla yorum aldığı görülmüş.

Markalar görsel içerik paylaşırken kendi reklamlarını yaptıkları ve ürün tanıttıkları bu alanlarda son zamanda farklı bir özellik de ortaya çıkıyor. Markaların kendi kimliklerini ortaya koymasında;Facebook kapak fotoğrafı kullanımı, Twitter ve Google+ sayfalarındaki kapak fotoğrafları önemli alanlar olarak öne çıkmaya başladı.

Sosyal medya ağlarının görsel alan boyutlarının farklı olması, şirketleri farklı boyutlarda görseller hazırlamak zorunda bırakıyor.Struto sosyal medya yöneticilerinin işini kolaylaştırmak için detaylı bir infografik hazırlamış.

Bu infografikteki görsel boyutlara uyarak paylaştığınız içerikler daha çok beğeni ve paylaşım alamanızı sağlayacak.

Sosyal Medya İçin Görsel Boyutları

 

Bir Cevap Yazın

Bilgiler

Bumerang - Yazarkafe
%d blogcu bunu beğendi: